Recenzie (322)
Na dně (2023)
Shakespeare, Tarantino, Virginia Woolf, Pretty Women. To všechno tam je, plus parádní hudba. Takže asi tak, za mě biják měsíce. Favourite quite: "I am really glad I met you. Even if multiple people are dead because of it." -- "That's the nicest thing anyone's ever said to me."
Naprostí začátečníci (2023) (seriál)
Mnohem lepší, než jsem čekal, bezchybně zahraný a navíc u pobřeží Baltu. Polsko (nečekaně) jede!
Souputníci (2023) (seriál)
Ron Nyswaner je můj oblíbenec, to mě k seriálu nalákalo a nebyl jsem zklamanej. Hlavní pozitiva: fajná love story a historický kontexty, který mě velmi bavily. (Až při sledování prvního dílu jsem zjistil, že v něm hraje Jonathan Bailey, kterej mi přišel geniální už v Crashing.) Více takovejch. Favourite quite: "I spent most of my life waiting for God to love me. And then I realized the only thing that matters is I love God. It's the same with you. I have loved you my whole life. I've never loved anyone but you. You were my great, consuming love. And most people don't get one of those. I did. I have no regrets."
Trübe Wolken (2021)
"Der wahre Horror liegt im Durschnitt," zněla jedna recenze v traileru a jakkoli to platí o tomhle děsivým příběhu maloměsta, tak tenhle snímek průměrnej věru není. Nasnímání je obdivuhodný, herectví taky. Jen úplně nevím, o čem to bylo nebo mělo být, a místy mě to vlastně celkem štvalo, že jsem dokonce zvyšoval rychlost přehrávání. Připomínalo mi to festivalový filmy, ze kterejch odcházím, protože mě to zcela míjí, a tak za mě jedna hvězda. (Film je online dostupnej v audiotéce televize ARD.)
Červená, bílá a královsky modrá (2023)
Když člověk od začátku přistoupí na to, že je to pohádka, je to fajn! Ale pokud chceme realističtější reprezentace královskejch queer trablů, doporučuju Young Royals. Memorable quote: "I went to an English boarding school, trust me, you are in good hands." :) PS: Jako avgeek se musím pozastavit nad volbou registrace RA0639 (kterážto si zahrála už ve víc filmech), proč? Jiný letadlo nebylo?
Srdcerváči - Série 2 (2023) (séria)
Druhá série nebude taková srdcovka jako ta první, ale pořád mi to přijde jako skvělej počin, na kterej jsem se rád podíval. A doufám, že to odstarujte hereckou kariéru Kita Connora.
Barbie (2023)
Velká zábava a mnohem lepší než jsem čekal. Ryan Gosling samozřejmě nádhera, plus moje oblíbenkyně Kate McKinnon a pak spousta lidí ze Sex Education!
Amy Schumer: Kontakt pro případ nouze (2023) (relácia)
Amy Schumer je moje oblíbená a některá její vystoupení jsou nepřekonatelná. Tady ale jakoby ztrácí dech, je to úsměvné, ale ne moc vtipné, zkrátka čekal jsem víc. (Je taky možný, že mě tenhle tejden namslal svým novým specialem Matteo Lane, kde jsem se smál hodně.)
Zašívárna (2016) (seriál)
To je jeden z těch pokladů, u kterejch si říkám, jak mi mohly sedm let unikat. Že je Phoebe Waller-Bridge vtipná, vím z Graham Norton Show, ale že umí až takhle, to jsem nečekal. Jediná škoda, jak už tu povzdechli jiní, že to je tak krátký a jen jedna série. PS: Koho zaujal Jonathan Bailey, ten se může těšit na Fellow Travellers (2023) od Rona Nyswanera. PS: Po měsíci jsem si to pustil znova a je to snad ještě lepší!
Najhorší človek na svete (2021)
Asi nejlepší film o nejednoznačnosti, co jsem viděl. Memorable quotes: "Vzpomínky, co nikoho nezajímají." "Veškeré špatné svědomí Západu jakoby sedělo vedle něj na gauči."