Recenzie (8 380)
Ant-Man (2015)
Pořád to samé komiksové dokola, ale tentokrát se zatraceně dobrým nápadem.. :-)
Liečiteľ (2013)
Dějiny lékářství??! Proč ne.. :-) Moc příjemný film plný akce a dobrých herců...
Český žurnál - Matrix AB (2015) (epizóda)
Jak jeden pán říká: "Babiš by měl řídit firmu (stát) jako tu původní svou... tak by měl řídit i svůj stát, teda ne svůj, ale tak, jak to dělal ve firmě.." To sedí naprosto přesně. Tento autokrat neposlouchá lidi, oni poslouchají jeho!!! To není demokratické.. ale oligarchistické. Vracíme se někam jinam, je ale třeba přiznat, že dravějšího politika, toli naučeného obchodníka, jsme tu jještě neměli, je to něco nového, s čím se musíme vypořádat...
V tom dome straší (2006)
Moc se mi líbilo, ale dítěti do patnácti bych to nepustil!!!
Kobry a užovky (2015)
Dvě tváře moderního života.. Ale jsou skutečně dvě?!! Náš současný NEJlepší režisér od tv až po film nám ukazuje, jak zpodobnit obyčejný život.
Fatálny inštinkt (1993)
:-)
Fantastická štvorka (2015)
Roztomilá blbost..
Autobazar Monte Karlo (2015) (seriál)
Zatím p.Prušinovského asi nejslabší tvorba, ale za vidění určitě stojí, "českého podvodníčka" má každý ve svém srdci.!! :-))
Štyri izby (1995)
Tak tragicky ubohé a úžasně povrchní... moc dobrá zábava.. :-))) Tarantino si bere v tomto celovečeráku na paškál snad úplně vše z lidského ubohého počínání..
Zdrojový kód (2011)
Líbilo se.