Recenzie (8 380)
Temné miesta (2015)
Vůbec se mi netrefilo do chuti, ale po druhém shlédnutí bavilo. Velmi temný krimithriller.
Umírá se jen dvakrát (1985)
Velmi chladný příběh plný vášní jen na oko..
Bezdružice (2015) (seriál)
Nechápu důvod vzniku.. autoři by měli začít od sebe!
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Alice Nellis je, vidno, puntičkářka, neshledal jsem skoro nic chybného na této roztomilé moderněji usazené pohádce. Bavila mě a až na trochu zbytečně prostříhaný příběh moc dobré.
Galantné slávnosti (1965)
Hravé a svěží.. Co dodat. Cassel obdivuhodne mrtsny. :-)
Diablova krása (1950)
Skvěle odlehčené drama, kdo s koho.. Faust či Mefistofeles... Pěkně dabelske hrátky s úžasným obsazením.
Terminátor Genisys (2015)
Čekal jsem víc, slátanina..
Pod kožou (2013)
Scarlett se ráda puští do podobných rolí.. inu proč ne.! Jí to sluší!!!
Komisár Rex - Konečná stanica Viedeň (1994) (epizóda)
Startovák.. :-)
Krajina zajtrajška (2015)
Překombinované cosi..