Recenzie (8 380)
Filmový dobrodruh Karel Zeman (2015)
Jedním dechem. Genialita tohoto starého Mistra předčila mnohé generace následovníků..
Bláznivá, hlúpa láska (2011)
Hezky se to vše poplete, když mu řekne, že se rozvádí.. :-)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Jednoznačně nejslabší díl celé série.. hlavní záporná postava je od druhé půle spíše směšná, románová verze bůhví čeho.. Abrams nabízí zcela nový pohled na takto komerčně veleúspěšné dílo, nabízí ho naprosto všem, nejen fanouškům a vyznavačům kultu, ale to je právě to, co celý příběh zatím kazí a sráží, jako ostatně skoro všechny projekty současného Hollywoodu, kde již nevládne rozum, ale pouze jen a jen a jen peníze.. dříve to tak úplně nebylo... uvidíme v roce 2017, co s příběhem udělají...!
Spojenec (2014)
Mám australské filmy rád. Jsou jiné, než bezpřeze tupá velkoprodukce Hollywoodu všezaplňující naše mozky v našem regionu. Možná by nebylo špatné přeladit na jinou vlnu.. Tato produkce za několika moři má nám více co nabídnout.!!
Matroš (2015)
Černošská komedie z prostředí dospívajících mladíků z problematické čtvrti.. :-)
Krycie meno U.N.C.L.E. (2015)
Shození agentských akčních filmů.. Soundtracky všech možných i nemožných kusů z minulosti jsou schválně nepadnoucí k jednotlivým scénám.!
Fakjú pán profesor 2 (2015)
Velmi vulgární pokračování nad patnáct let..
Navždy mladá (2015)
Velmi citlivý příběh nestárnoucí 107 leté ženy.. Pasáž s H.Fordem je asi nejintenzivnější, kdy je její tajemství odhaleno. Podařilo se, hlavně zamilovaným to prospěje.. :-)
Nikdy ma neopusť (2010)
Tak hezky snivé a zvláštní..
Mission: Impossible 5 (2015)
Opět silně překombinované, ale nejlepší M.I. od prvního dílu..