Recenzie (8 370)
Ošklivá princezna (1999) (TV film)
Jednoduché a milé.. :-)
50/50 (2011)
Pěkné drama, ale konec jsem si představoval baladičtější... pak bych dal 4 hv. Ale povedené dílko.
Malý princ (2015)
Rozhodně nic pro malé i větší, nejlépe tak 15+... Krásné zpracování podle knihy dosti..! Mně velmi uspokojilo.
Uzda krásnýho života (2002) (TV film)
Příběh dobrého člověka, který stál za mnohými "koňskými scénami" klasických čsl.filmů.. :-)
Nesmrteľný (2015)
Moc dobrý příběh, ale závěr jak z filmu Stará puška.. škoda. :-)
Dáma v zlatom (2015)
Přese všechno je to dobrý a správný příběh, který má své místo ve světovém filmu. Dojemné vyprávění, které, když opomeneme "amerikanismy" tolik typické v amerických filmech, pozoruhodně právě v nich :-), vyústí ve slušný formát dramatu ženy, která se pere nejen s přítomností, ale hlavně s děsivou minulostí své rodiny a Židovstva v Evropě za Druhé světové války.
Svätojánsky venček (2015) (TV film)
Milé, až na jisté časové nesrovnalosti kolem vynálezů.. ale je to pohádka, takže neřešme! :-))
Johnny English sa vracia (2011)
Lepší, ale méně zábavnější, než-li jednička..
Perinbaba (1985)
Krásná hudba. Jinak velmi civilní pohádka.
Jak ševci zvedli vojnu pro červenou sukni (1989) (TV film)
Kolomajzna je lump jak se patří.. podle českých měřítek.!!! :-)