Recenzie (8 377)
Mission: Impossible 3 (2006)
Překombinované stejně jako dnešní filmy na pokračování..
Naušika z Větrného údolí (1984)
Příjemné snové fantasy..
Racajda (1989) (divadelný záznam)
Neuvěřitelná hra plná jednoho člověka, ženy tak velké, že jí ani v jednu chvíli ta prkna snad nestačí... :-) Skláním se opět před Vámi, paní Wilhelmová, byla jste velkou herečkou.!!!
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Cenobité opět originální, leč příběh chce vysvětlovat, ale nemá příliš dechu, nicméně i přes "rozhrkanost" scénáře je zpracování dobré a i atmosféra byla navozena. PS: Dabingový hlas pana Přeučila Pinheadovi neslyšel, působil příliš lidsky, ten původní by vše dotvořil.!!!
Krádež diamantov (2007)
Příjemný snímek s velmi sympatickým hereckým párem v ústř.rolích "zlodějů", jejichž motivací nejsou peníze, každý má svou a každému z nich se dostane jistého "zadostiučinění"...
Řecké fíky (1976)
Nevyrovnaná Němka na cestách za poznáním sebe sama pomocí sexu... Hudba v pozadí příjemná.
Námorná polícia (1994)
Takový zvláštní film o nevyrovnané trojici..
Colossus: The Forbin Project (1970)
A problém je na světě..
Bezstarostná jazda (1969)
Pohoda, klídek, cigáro, hippies a smrt... To vše tu je a slušně zpracováno. Kritika tehdejší "vyspělé" americké společnosti je cítit a vytane na povrch zvláště po rázném definitivním konci-pointě příběhu.!
Wallander (2008) (seriál)
Slušné krimi, ale je to pořád dokola.. Nicméně zde je výborná zastřená atmosféra, charismatický ústřední hrdina a dobrá hudba. Je to život osamělého muže, který možná nechtěl být tak osamělým a nechce..!