Recenzie (8 380)
Revenant Zmŕtvychvstanie (2015)
Velmi poctivý film po všech stránkách. Leonardo už si zaslouží svou zlatou sošku, ať si kdo chce co chce říká, je to Výkon.!!! Surové a dobové.
Spása (2014)
Nasrali ho a zaplatili.!
Pan: Cesta do Krajiny-Nekrajiny (2015)
Nejkrásnější anglická fantasy trochu jinak, nevšedně... Proč ne. Infantilní to bezpochyby je, snad proto, že je to pro děti...! :-)
Marťan (2015)
Nudilo i bavilo.. rozporuplné.
Nejako sa to komplikuje (2009)
Milé.
Osem hrozných (2015)
No, Tarantino je rozhodně štěstěnou nejpolíbenější režisér v celém světě.. děla si, co ho baví!!! Respekt... Ale tohle už není starý dobrý western, ale jakási krvavá jatky-ozní podívaná obhroublého završení. Přítomnost Morriconeho je cítit a typické tóny jeho orchestru dělají mnohem zajímavější atmosféru, ale určitě to nestačí.
Stážista (2015)
Velmi milé, ale takové... jak bych tak řekl... nic nového nepřináší.!
Reportér (2012)
Velmi svéhlavé dílko..
Posledný prípad Sherlocka Holmesa (2015)
Britský hold nejslavnějšímu neexistujícímu Britovi. Líbilo se, ale něco úžasného to taky nebylo.!
Pravdivý príbeh (2015)
Zvláštní atmosféra, temné dílko o zvrácené duši, která manipuluje co to jde...