Recenzie (8 380)
Podozriví (1995)
Velmi působivé akční krimi s dost netradiční zápletkou.
Byt (1960)
Milé, nenásilné... takové filmy už dnes neuvidíte! A ten původní dabing... krása!!!
Zvukové stopy Lala Schifrina (2012) (TV film)
Jeden z nejlepších filmových skladatelů Hollywoodu. Pěkný portrét..
Spatřit plavého koně (1964)
Zatraceně dobré psychologické drama a ti herci, wow! To dnes chybí!!!
Odložený let (2014)
Syn slavného otce zde získává srdce opravdu velmi sympatické černovlásky z USA, která se jen tak nedá.!! Moc milá komedie bez zbytečně slavných herců, s trochou obyčejnosti, tou, která dnes tolik chybí ve filmech.!!!
Lovec trolov (2010)
Velmi velmi zajímavé téma a zatraceně zajímavě naservírované..
Kto seje vietor (1960)
Skvělé dílo! "Myšlenka je větší zázrak než katedrála"... Luxus... Hloupost se musí mýtit!!!
Kúzlo mesačného svitu (2014)
Příliš předvídatelné a trochu afektované, jestli mi rozumíte.. ale romantika tu je!
Člověk do každého počasí (1966)
Skvostná konverzačka o sporu jednoho zásadového křesťanského anglického kancléře s králem, který proslul likvidací svých manželek a ustavením vlastní církve. A naprosto bravurně zahraný Lord Protector.!!!
Ďaleko od hlučného davu (2015)
Krásné drama o lásce tak horoucí a tak dlouho nenaplněné!