Recenzie (1 175)
Divoké historky (2014)
Po veľmi vydarenom originálnom entreé som očakávala perfektne vypointovaný hlavný chod.. prvé dve poviedky ma však schladili, až som si vravela, že to zabalím, opäť rozmýšľajúc, kde sa stala chyba.. Našťastie s treťou poviedkou sa mi vrátila "chuť" a konečne to pre mňa začalo byť "o niečom". Poslednú epizódu som si už vychutnala asi tak, ako mladomanželia svoju skvostnú tortu. ;)
Agatha Christie: Slečna Marpleová - Nekonečná noc (2013) (epizóda)
Kamže sa to podela slečna Marplová.....???
Popoluška (2015)
Pekne vyrozprávaná rozprávka, len mi celý čas prekážala gýčovosť vizuálnej stránky (nejak som sa nevedela cez ňu prehrýzť) a tiež vykreslenie "zlých sestier", ktoré mi už pripadali ako totálne karikatúry.. Cate výborná, Lily očarujúca...
Pořád jsem to já (2014)
Zvláštne, ako ma to vzhľadom na silnú tému a výborný herecký výkon Julianne Moore málo zasiahlo..
Takmer dokonalý zločin (2000)
Takmer výborný film.. ale na mňa príliš čitateľný..
Meč v kameni (1963)
Taká prapodivná rozprávočka, v ktorej je niekoľko úchvatných scén, ale celkový dojem je trochu rozpačitý... a ten záver bol vtip? :)))
Dovolenka s Andělom (1952)
Nikdy viac!
Divoká dvojka (2015)
Naozaj sa mi nechce veriť, že tomuto dávam o hviezdičku viac než Kingsmanovi... život niekedy prekvapí (a jeleň bol fajn)
Přeludy pouště (1982)
Zaujímavý príbeh z exotického prostredia.. ale tak, ako sa stávala hrdinova cesta stále viac úmornou, takým bolo čím ďalej viac aj sledovanie tohto filmu.. a po tomto nekonečnom čakaní na koniec cesty rozpálenou púšťou, sa nám napokon dostane ľadovej sprchy.
Telecvoking (1996) (relácia)
Pôsobilo to trochu amatérsky a ochotnícky, ale vo svojej dobe šlo o neoceniteľnú reláciu, ktorá bola oázou zdravého rozumu v úplne šialených mečiarovských rokoch ..