Posledné recenzie (395)
Prekliate dedičstvo (2018)
Tak nejdřív, toto není film pro každého, včetně fandů hororu. Mě ovšem každou chvíli spadla čelist z originálního scénáře. Hudba, kde jsem neslyšela jediné vrznuti skřípavých smyčců, mě vyděsila k smrti. Vynikající kamera!! Ten film mě pohltil, nemohla jsem se odtrhnout. Herecké výkony byly pozoruhodně opravdové. Tak si představuju normální lidské reakce na hrůzu, ne že se stojí s otevřenou pusou, jen s překvapivým výrazem a křikem v nevhodnou chvíli. A teď ta příšerná syrová hrůza z toho, co se tam děje. Děkovala jsem nebesům, že se nedívám za tmy, dost mě to vyděsilo i v poledne. Neotřelé, originální, bez klišé, prudce zajímavý, musím připomenout tu skvělou kameru . Normálně mi ten film uvízl v hlavě, pořád nad ním přemýšlím. Doporučení na sobotní večer, ale riskujeme noční můry.
Duchovia (2001) (TV film)
Hmmm, tak jakože ano. Zápletka je primitivní, žádné velké herecké výkony, ale je to lehký filmeček na oddech po těžkém dnů v práci. Budete se chtít podívat do konce 🙂
Cesta okolo sveta za 80 dní (2021) (seriál)
Uznávám, někdy je to nuda, ale hlavně poslední díly jsou nabité akorátním (rozuměj nepatetickým) napětím s akorátním řešení zápletek, místy mimořádně vtipné a děje jsou zajímavé, že chcete hned vidět další díl. Žádný z dílů není na pokračování, co se stane, se ještě v tomtéž díle vyřeší a co víc, k naší spokojenosti! Hudba od Hanse Zimmera povznáší zážitek do úplně nové roviny - akorátně 🙂 Jako dělané na sobotní nebo nedělní dopoledne.
Posledný denníček (1)
Probuzení temnoty, Temná zákoutí
Ach, asi mám nasazenou laťku dost vysoko, protože jsem se u těchto filmů hrozné nudila.