Recenzie (149)
Věřte nevěřte - Půda / Titan / Deník / Město vzpomínek / Dům na Barry Avenue (1998) (epizóda)
Poprvé jsem uhodl všech 5! ❤️
Všade samé zvončeky (1996)
Zvedám na 4. 50 % je urážka. Je to sranda i po letech.
Eliška a Damián - Epizoda 10 (2023) (epizóda)
Scéna s "duchem" je vrcholem české kinematografie.
Eliška a Damián - Epizoda 6 (2023) (epizóda)
Je mi jedno, kolik to tu má procent, ale já to miluju 😀
Eliška a Damián - Epizoda 4 (2023) (epizóda)
Našel jsem své guilty pleasure.
Starodávné apokalypsy - Jednou přišla povodeň (2022) (epizóda)
Zajímalo mě to, co z toho bude. Po prvním dílu vidím, že se to žene klasickou nevědeckou cestou. Problém pána je, že má svou pravdu, kterou chce prostě dokázat a už 30 let hledá sebemenší důkaz, který mu to potvrdí. Dám šanci ještě 2. Dílu.
She-Hulk: Neuveriteľná právnička - Normálne množstvo hnevu (2022) (epizóda)
50 %
Moonfall (2022)
Nebýt obsazení, zapadne to někam mezi Žralokonáda. Možná by bylo lepší, kdyby prostě jen padal měsíc, nevěděli proč a všichni by nakonec umřeli. To, co vymysleli tady, je prostě nepovedený blábol. To nemohli snad ani myslet vážně.
Černý krab (2022)
50 %
Black Water: Abyss (2020)
50 %. Podle hodnocení jsem čekal od začátku nějaké CGI céčko, ale překvapilo mě, že to tak vůbec nebylo. První polovina byla dokonce hodně slušná. Druhá už byla o dost slabší. Nelogické, zdlouhavé, konec mohl být dřív. Poslední scény už byly spíš ke škodě.