Recenzie (149)
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
70% film podle me vznikat nemel. Vycuc z prstu nostalgie, ktera je spis na skodu. Na puvodnich 6 filmu nema ani z daleka.
Nepriestrelný mních (2003)
50 pcnt
Vidláci na pretekoch (2005)
3 a pul
Kameňák 5 (2015)
Hrozny. Jen scenky znamich vtipu...takze se tomu ani clovek nezasmeje
Symptom Pandorum (2009)
Dobry zacatek. Postupem casu trochu utahane, ale rad se na to podivam znovu. 70%
Sunshine (2007)
Ze zacatku paradni scifi. Dokonce jsem si rikal, ze po dlouhe dobe zaziju neco co nezapomenu. Postupne ale jsem pocitoval klesajci tendenci a ten konec? Asi vsichni vime co myslim. Ten me hodnoceni posunul o dost dolu.
Bláznivá dovolenka (2015)
Mam rad tyhle komedie. Nicmene vic jak na 3 to neni.
Dokonalý svedok s.r.o. (2015)
Je to 70% bavil jsem se moc ☺
Švagor na odstrel (2014)
Zasmal jsem se jednou. Celkove spis blbustka na nudny vecer.
Macík 2 (2015)
Neskutecna prdel 😀 takhle hezky jsem se dlouho nezasmal.