Posledné recenzie (332)
Osada (2021) (seriál)
Ten seriál bude pohodový, i kdyby se tam měli pozabíjet. Na vypnutí a pohodový večer úplně ideální, zábavné, ujeté ale nesklouzávající do nějakých sci-fi nesmyslů úplně mimo realitu. postavy super a každý si tam nejde tu svou nebo sám sebe.
Sobík (2024) (seriál)
Asi každý někdy poznal takovou "Martu". Té mojí jsem naštěstí nikdy neřekl kde bydlím nebo pracuju. Takže tak trošku se v tomhle seriálu najde každý, ať už z jedné nebo druhé strany, kdy někoho možná trošku moc stalkoval. První tři díly to jelo jako blázen. Bláznivá ženská co se zamiluje do naivního hlupáka a seriál odsýpal jako málokterý. Ve čtvrtém to ale zadrhlo a z napínavé komedie se stalo vyznání z vlastních životních selhání autora a moc to začne smrdět nějakých poučováním. Na konci to zase chytne dech a doběhne to zase v dobrém tempu.
Ronja, dcera loupežníka (2024) (seriál)
Příjemná severská pohádka. Ale už 6 dílů mi přišlo jako docela natahované a pak jsem na konci zjistil, že má být druhá část. Jako je to pěkně natočené, krásná příroda i fajn postavy, ale chybí tomu trošku spád, akce a překvapení. A taky jsem myslel, že ty okřídlené příšery budou mít pro příběh větší význam, když jsou i na plakátech.