Recenzie (1 098)
Siréna (2018) (seriál)
Neseděla mi hlavní hrdinka tak jsem to ukončil po 3 dílech.
Profesionáli - Operácia Susie (1982) (epizóda)
Konec nic moc a přitom to mohl být tak dobrý díl. Dost mrtvích a nic se neděje a nikomu to nevadí.
American Horror Stories - V divočine (2021) (epizóda)
Asi lehce inspirace Pach krve, ale dobrý..
American Horror Stories - Neslušný zoznam (2021) (epizóda)
Mačeta umí ozdobit stromek..
Príšerky v podkroví (2009)
Tady byla vtipná celkem ta malá holka, ale možná i ty dvě hvězdy jsou moc..
Zelená planéta (2022) (seriál)
Nejlepší díl pouště.
Zelená planéta - Vodné svety (2022) (epizóda)
Akorát mi neseděl Kamýšek Obecný, když to byl Orobinec. Možná špatný titulky.
Stalker (1979)
Když jsem se chystal napsat komentář tak jsem se podíval na Andrej Rublev a tam mám napsaný to samý co bych asi napsal tady.. Odsuzovat žánr poetický by se nemělo a kdo to dělá tak, ať se na to nedívá.. Stalker mě překvapil už po hodině, že ta hodina utekla, jak nic a to už něco znamená.. Poslouchat to jejich žvanění celkem o ničem bylo dost zábavný...
Mandžuský kandidát (2004)
Ze začátku to je taková nuda, že to je na odpad, ale pak se celkem rozjede.
Melancholia (2011)
Na tomhle tragicky nudným filmu je vtipný to, že to dostaly nějaký ceny..