Recenzie (1 098)
Na jeden nádych (2018)
Zbytečný film
Ragnarök – Konec světa - Ragnarok (2023) (epizóda)
Myslel jsem, že dojebat seriály na konci jsou specialisti v USA, ale není to tak.
Tenká modrá linie - Netvor se zelenýma očima (1996) (epizóda)
Nejlepší na konec.
Akty X - Home (1996) (epizóda)
Tady se asi nechal inspirovat Rob Schmidt při filmu Pach krve.
Vládcovia bábok (1994)
Lepší konec tak dám klidně 5 hvězd.
Moonwalker (1988)
Viděno hodně dlouho po natočení takže něco poznamenal čas, ale Jackson a jeho taneční kousky jsou pořád koukatelný. A hlas Joe Pesciho je asi jediný, který poznám z amerických herců bez zaváhání.
Hidden (2015)
Chování postav katastrofa a ta holka rozhodla, že to jenom proklikám do konce a dám zasloužený odpad. Oni ji tam nechají fňukat nahlas místo toho, aby ji ucpali hubu.
Vlčí lov (2022)
Nevim jestli jsem viděl větší vyvraždovačku..
Malí bojovníci (1998)
Jak to ti vojáci rozjeli byl docela nárez. Takový film z roku 98 docela překvapil.
65 (2023)
A to byl začátek docela fajn, ale konec to byl krásný odpad.