Recenzie (1 098)
Šťastie (1998)
Myslel jsem, že jsem viděl už dost divných filmů, ale tohle bylo teda něco. 140 minut uteče, jak hodina..
Godfather of Harlem (2019) (seriál)
Po dokoukání první série mě zaráží, že tento seriál má tak malou sledovanost.
Bylo nás pět - Cesta do Indie a zpět (1994) (epizóda)
Poslední díl kazí celý seriál.
Zviera (2001)
Jako bylo to vtipný, až nečekaně..
Walking Dead - A New Deal (2022) (epizóda)
Po 30 minutách si říkám zase díl o ničem a čeká se na konec.. tak konec slabý, když zemře zbytečná postava, která mě rozhodně nezajímala.
Genndy Tartakovsky's Primal - The Night Feeder (2020) (epizóda)
Vypadá to, že dochází nápady..
American Horror Stories - Koniec hry (2021) (epizóda)
Možná těch posledních pár minut mohly vynechat, ale zase by na to pak nešlo někdy navázat, ale hodně fajn díl nechápu to hodnocení. S první řadou spokojenost.
Genndy Tartakovsky's Primal - Rage of the Ape-Men (2019) (epizóda)
Začátek klídek na pláži, že člověk má čas i přemýšlet, jak se tam často mění počasí.. a pak brutalita, kterou jsem sledoval tak, že by mě od toho mohla odtrhnout jedině ruská raketa.
Zakázaná zóna (2010)
Některý filmy jsou hrozný blbosti, ale tohle je mega nuda.. Se divim, že už při natačení jim to nepřišlo nudný a radši to měli zabalit a něco ušetřit.
Experiment (2016)
Pro mě překvapením, že tohle byl nejlepší díl ze všech.