Recenzie (1 098)
Star Trek VI: Neobjavená zem (1991)
Zatim nejlepší díl Kim Cattrall to hodně oživila. No a jsem zvědav na novou posádku.
Morbius (2022)
Tohle rozhodně není film na 48%... Jak píše více lidí zase se někdo nechá ovlivnovat jinýma. Ty co mají hodně bodů neznamená, že tomu zase tak rozumí, ale jsou tady od začátku tak proto.
Pomstiteľ bez mena (1998)
Začátek bych viděl na jasný odpad, ale pak, jak začli akce tak dobrý..
Legenda jménem Vox Machina - Záplava kostlivců (2022) (epizóda)
Asi inspirace Walking dead a Thor... ale jde jim to.
Záhadné mušle (1985)
Filmek na nedělní dopoledne a po 37 letech pořád dobrý..
The Rocky Horror Picture Show (1975)
Dobře se na to koukalo a ani nebyla chvilka nudy.. To je co říct o filmu 47 let starém..
Iná Zem (2011)
Pararelní svět tady teda nečekejte podle hodnocení jsem čekal pěkný film po 28 minutách nudy jsem si musel přečíst komentáře a pochopil jsem, že na tohle nemám sílu dokoukat.
Superman 4 (1987)
Nejlepší co tady je výkon Gena Hackmana.. Jinak je ve filmu 335 chyb ani jsem se nesnažil nějaký najít akorát mě zarazilo, že nikoho nenapadlo, že ve vesmíru není kyslík.
Bumblebee (2018)
Konečně méně romantiky a lepší děj co má více logiky a hodnocení je i lepší.. tak tedka čekat na další díl,
Simone (2002)
Al Pacino nevezme jen tak nějakou blbost, což se tady ukázalo. Evan Rachel Wood znám hlavně z WestWorldu takže ji neznám, jako mladou a tady jí to moc slušelo.