Recenzie (1 098)
Terra Formars (2016)
První seznámení se švábem a docela jsem se lek, jak byl rychlej. Zase další japonský sci-fi co má zbytečně nízký hodnocení.
Bright (2017)
Pěkná podívaná, filmek prěsně pro mě. Elfové se mi taky moc líbily. Smith se sem dokonale hodil.
Pizza Boy - Hozené rukavice (2015) (epizóda)
Dobrej vymaštěnec.
Max Payne - Česká verze (2011) (amatérsky film)
Staropramen v base od Budvaru zajmavá reklama.
Veľká železničná lúpež (1903)
Na tu dobu docela akční. Hnedka jsem měl chuť vidět jinou vlakovou loupež.
Blood Drive - Scar Tissue (2017) (epizóda)
Slink mě začíná velmi bavit.
Taylor Swift - Look What You Made Me Do (2017) (hudobný videoklip)
První minuta super, ale pak to nějak začíná nudit.
Gynekologie 2 - Holka (2007) (epizóda)
Kluk si našel holku... A my se báli, že je buzík.
Gynekologie 2 - Hampl na 375 (2007) (epizóda)
Kluk si našel holku... A my se báli, že je buzík.
Gynekologie 2 - Karanténa (2007) (epizóda)
Mají tady teda zajmavý nápady, ale mě to dost baví. Tenhle díl asi nejlepší.