Recenzie (1 098)
Turks fruit (1973)
Jeden z nejlepších nizozemských filmů. To nic moc teda. Hlavní hrdina mi na začátku celkem vadil pak jsem si na něj zvyknul.
Kundo: Čas pomsty (2014)
Slabší 4 hvězdy filmu neprospívá délka stopáže. Souboje byly fajn.
Teória veľkého tresku - The Celebration Experimentation (2016) (epizóda)
Dá se říct, že skoro všechny postavy v jednom díle. Takže Kripke, Stuart a leonardoma matka přispějí hodně tomuhle dílu. Bylo by fajn, kdyby Kripke sbalil Paní Hofstadterovou by určitě oživilo do budoucna několik dílů.
Metrix - Legenda Hroznové Lhoty (2012) (amatérsky film)
Že je dement je jasný, ale dalo se na to dívat.
Liga spravedlivých: Temno (2017)
Constantin má super barák a vždy si umí nějak poradit.
Hombre (1967)
Celkově film za 4 hvězdy, ale ty dialogy neměly chybu.
Agentka budúcnosti (2017)
Scarlett to zahrála pěkně, ale děj nějak ničím nepřekvapil.
Mighty Boosh - Série 1 (2004) (séria)
Chvilku to trvá než jsem si zvyknul na ten humor. Jsem zvědav na další série. Nejlepší díly v této sérii Bollo a stopař.
Mighty Boosh - Stopař (2004) (epizóda)
Tohle bylo hodně zvláštní a docela i lehce hororové.
Dárek do cely č.7 (2013)
Pohádka z vězení, ale komedie v žádném případě.