Recenzie (217)
Halloween končí (2022)
Dobré, ale ako “ukončenie“ vyše 40 ročnej série je to podla mňa strašne málo... Mám z filmu zmiešané pocity. Je tu zopár faktorov, ktoré mi vôbec nesadli, ale aj to, že je tu velmi málo Michaela Myersa. Myslím, že v pôvodnej verzií z roku 1978 sa Myers vyskytol ešte kratšie, niečo okolo 9 a pol minúty, ale na finále som čakal trošku viac ako 11 minút :/ Prvá polovica filmu je o zoznamovaní s novou postavou menom Corey a jeho začínajúceho vzťahu s Alysson. V druhej sa už sem tam objaví aj “The Shape“, z ktorého je bezdomovec žijúci v kanalizácii... A ten rýchli koniec? Neviem no.. Ale ako velký fanúšik Halloween série udrem s prižmúrenými očami 3*. Teraz už len dúfať, že to nie je naozaj úplný koniec, čo aj sám Malek Akkad potvrdil, že chce v sérii pokračovať. Či sa naozaj bude pokračovať, je zatial vo hviezdach..
Hellraiser (2022)
Výborný reboot! Pinhead top.
Jeepers Creepers: Reborn (2022)
S prižmúrenými očami horko ťažko jedna slabá hviezda... :( Jonathan Breck je jediný Creeper. Toto bolo slabé a chladné. Prišlo mi to ako ďalší TV produkt od Asylum...
Dolly - Vraždící duch (1991)
Podľa mňa výborná variácia na Child's Play a doll horrory a krásne "záhadný" soundtrack vytvorený Markom Snowom. Velmi príjemný 80's feeling. Krásne zlaté vhs časy.
Small World (2021)
Silné a drsné
Contracted: Phase II (2015)
Jednotka bola dobrá, ale z tohoto spravili pekne nepodarenú zombie kokocinku...
Vrah mezi námi (2021)
Strašne nudne natočený film.. Stopáž jak za trest.
Pečovatel (2014)
Uff.. silné
Beštiálny sused (2015) (TV film)
Silný film a velmi autentické spracovanie. Na TV produkciu fakt super práca!
Dashcam (2021)
Creepy as fck! Pekný mindf*ck. Trošku mínus je extrémne roztrasená kamera a dosť otravná hlavná postava.. Ale aj tak mi to nedovolí ubrať z hodnotenia, pretože takto hnusný Found Footage horror tu už pekne dlho nebol. Robko Sevidž je pekné zvíra.