Recenzie (217)
The Return of the Texas Chainsaw Massacre: The Documentary (1996)
Až na tú pripečenú hudbu je to príjemný dokument s kopou "behind the scenes" záberov. Ortodoxní fans určite ocenia :)
The Quarry (2020)
tu aj najviac trpezlivý milovník slowburn filmov tri krát zomre...
Strašiak (2023)
Nič nové pod strechou, ale za mňa je The Boogeyman výborná záležitosť a hnusne creepy monster movie. Rob Savage je budúcnosť horroru. Bez debaty.
The Passenger (2023)
Popis horror, by som tomu určite nedal. Za mňa to bola velmi dobrá psychologická dráma s prvkami thrilleru/horroru.
V zajatí zla (2023)
Dobrý rozbeh so zaujímavým twistom avšak trošku slabším záverom. Triková stránka tiež slabšia, ale celkovo nadpriemer.
Ako zvery (2022)
Film je inšpirovaný skutočným príbehom holandského páru Margo Pool a jej manžela Martina Verfonderna, ktorí sa usadili na severe Španielska v dedine Santoalla. Film chladno a drsne ukazuje vývoj susedských vzťahov, ktorý vyvrcholí smutným koncom. Silná a zapamätatelná záležitosť.
The Last Voyage of the Demeter (2023)
Krásne, temné. Javier Botet je monštrum v tom dobrom slova zmysle. Øvredal je šikovný režisér, no možno mohol trošku pritlačiť :)
Crystal Lake Memories: The Complete History of Friday the 13th (2013)
Tento masterpiece by si zaslúžil CZ/SK titulky pre všetkých fanúšikov. Perfektný dokument!
Dobré manželství (2014)
Natočené jak pre Prima Love na pondelok 20:30.
Statočné srdce (1995)
Masterpiece.