Recenzie (217)
Háveď (2023)
Podarené, ale možno zbytočne dlhé. Ku koncu už to strácalo to čaro. Ale po dlhých rokoch, konečne hnusný arachnohorror!
Počatie (2024)
Zo začiatku ma to moc nebavilo. V záverečnej tretine sa to konečne trošku pohlo, avšak nič svetoborné. Sweeney som mníšku proste neveril :)
Milli Vanilli (2023)
Neviem, či som niekedy videl lepší hudobný dokument. 10/10
Gueules noires (2023)
Raťafák plachta v dôchodku :)
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Masterpiece. Dokonalý seriál. Radosť vidieť znovu Dana Heribana "nažive" 🤍
Nemé tajomstvá (2023)
Wau... Velmi silné.
Pod vodou (2020)
Eubank a jeho pocta podmorským osemdesiatkam. Až na zopár hluchých miest je to naozaj vydarený kúsok s prastarým monštrom z pera H.P. Lovercrafta. 8/10
Život, smrť a niečo medzi tým (2007)
Originál je originál.. Goyer z toho spravil klasickú priemernú teenage ducharinku. Ale na jedno pozretie neurazí
Dětská hra 4: Syndrom Pinocchia (1996)
Ako pri viacerých niekdajších vydaniach v cz/sk, aj tu zavádza názov.. Pinocchio's Revenge (1996) je nízkorozpočtovka od Trimark Pictures a nemá nič spoločné s Donom Mancinim a Davidom Kirschnerom. Asi aj kvôli tomu názvu je film v odpade, lebo vela ludí čakalo pokračovanie detskej hry.. Za mňa je to fajn doll horror z deväťdesiatych, akých vzniklo viac. Za mňa je môj favorit Dolly Dearest (1991), ale Verne Troyer ako Pinocchio bol top.
Prišla v noci (2023)
Výborné!