Recenzie (61)
Wolverine (2013)
Docela to šlo, ale předešlý Origin byl mnohem lepší...
Na konci sveta (2013)
Dřívější filmy se Simonem Peggem a spol. mě alespoň trochu bavili a občas jsem se zasmál... tenhle nic z toho neměl.
James Bond: Casino Royale (2006)
Vcelku dobrej bond, všechny s Craigem si zasloží 5*
James Bond: Quantum of Solace (2008)
Jak to, že je to na hranici s 70%?
James Bond: Skyfall (2012)
Nejlepší Bond, jak film, tak herec. Škoda, že nemůže být v dalším díle znovu Javier Bardem.
Kovboji a votrelci (2011)
Velké zklamání, jsem rád, že jsem na to nešel do kina
Iron Man 2 (2010)
Díky Downeymu 4*
Iron Man 3 (2013)
Vážně asi nejlepší Iron Man, teda rozhodně lepší než 2.
Temný rytier (2008)
Excelentní výkon Heatha Ledgera.
Návrat Temného rytiera (2012)
Úžasné zakončení série o Batmanovi od Christophera Nolana. Takovýto zážitek jsem neměl u žádného jiného filmu.