Recenzie (271)
Brian Johnson: Rock na cestě (2017) (seriál)
Sleduji druhou sérii, ale není pro mne tak zajímavá, jako ta první
Zlá výchova (2004)
Stále více se objevuje filmů o Gayích, tyto filmy nemusím... Přesto mne zaujal scénář, proto 4 hvězdy.
Dych (2007)
Scénárista měl příliš bujnou fantazii, odlišnou od reality
Do posledného dychu (2016)
Filmy podle pravdy vždy zohledňuji. Dal by 4 hvězdy, ale vzhledem, že se nejednalo o nějakou fikci, dávám 5 hvězd.
Králiček Jojo (2019)
přesně to vystihl:Tosim "VŽDYCKY JE ČAS NA ROMANTIKU. Svým pojetím pojmout nacismus a holokaust jako tragikomedii mi to trošku připomnělo Benigniho "Život je krásný." Takhle se totiž na ty nácky musí jít, jak na ty staré, tak novodobé. S humorem. 90%". Přesně tak jsem to viděl i já při zhlédnutí tohoto filmu...
Do plaviek! (2018)
Po dlouhé době jsem se zasmál u odpočinkového filmu. Některé hlášky byly dost dobré... Samozřejmě jsem bral obsah filmu s nadhledem.
Navždy v mojom srdci (2010)
Film pro teenagery.
Disaster Artist (2017)
Původně jsem chtěl dát 1 hvězdu, nakonec dvě, jen proto, že je to životopisný film
Django (2017)
Film mohl být dramatičtěji zpracován. Chtěl jsem dát 3 hvězdy, ale jelikož je to životopisný film ( žádná fikce ), dávám 4 hvězdy.
Jett (2019) (seriál)
Po prvním díle jsem to vzdal. Pro mne ztráta času. Seriál pro teenagery. Jednu hvězdičku pouze za dobrou kameru a atraktivní prostředí do kterého je seriál zasazen...