Recenzie (958)
Hannah Montana - Film (2009)
Celkem to jde. Přijde mi to o trochu lepší než seriál. Sice až tak tohle srandovní nebylo , ale jako blbost mi to nepřišlo.
Pjoni: Chasm (2012) (hudobný videoklip)
Strašně nudná animovaná blbost !!! Dávám jednu hvězdičku za celkem dobrý UFO. Ale jinak je to jeden z nejhorších videoklipů , které jsem kdy viděl a slyšel.
Koření (2005) (relácia)
Celkem zajímavý pořad , ale skoro vždy nudný.
Cyrus (2010)
Jako komediální film mi to až tak nepřišlo , ale koukat se na to dalo dobře. John C. Reily je fakt úžasný herec , a v tomhle filmu byl zase skvělý. Pár scén tam k zasmání bylo , ale spíž než k zasmání mi přišel film zajímavý. Nudil jsem se trochu jen v půlce , ale jinak skvělý film. John C. Reily , a Jonah Hill jsou skvělý herci , a v tomhle filmu jsem jim uvěřil vše co řekli a zahráli. Jonah Hill mě sice ve filmu štval tím chováním , ale za to on nemůže. Jen ve filmu se mi moc nelíbila Marisa Tomei. Ikdyž hrát umí , tak bych do její role dal někoho jiného ( jen můj názor).
El hormiguero (2006) (relácia)
Tohle je podle mě skvělý pořad. Asi něco pro mě. Tenhle pořad mě velmi zajíma , a je velmi vtipný. Je taky skvělý že do pořadu vždy pozvou nějakou hvězdu , např. Joe Jonas , Nick Jonas , Kevin Jonas , Miley Cyrus , Justin Bieber atd. Ten díl se skupinou Jonas Brothers mi asi přišel nejlepší , a nejvtipnější. Neviděl jsem každý díl , protože jich je spousta. Zatím jsem viděl asi 25 dílů , a myslím si že tenhle pořad je extra super. 100%
Doktoři z Počátků (2013) (seriál)
Průměrný seriál na který se dívám. Seriál je něco jako ta blbost babovřesky , ale i tak se na tohle koukám , protože mi to přijde vtipné. Trochu jsem strhl hodnocení , protože ze začátku , asi prvních dvacet dílů se mi dost líbily , ale další díly už nejsou tak dobrý. Herci vůbec neumý hrát a hlášky v seriálu jsou věčinou dost trapný , ale v celku seriál jde. Docela mě i zajímá , ikdyž teď jsou ty díly dost nudný. Postupem času začínají ty díly být čím dál horší a nudnější.
Môj otec je šialenec (2012)
Skvělá Sandlerovka.
O neposlušném prkénku (2012) (amatérsky film)
Mám rád filmy , nebo seriálý o skateboardingu , ale tohle ???? Tohle fakt ne. Tohle je tak strašně trapný a nehorázně nudný . Nechápu proč na tomhle filmu Jan Homolka vůbec dělal, ( no film to asi není , když to trvá 12 minut). Nezajímavé , nudné a trapné. Jednu hvězdičku jsem dal za celkem vtipný začátek , ale po chvíly je to opravdu nudné
Čivava z Beverly Hills 3 (2012)
Tenhle díl je podle mě na 100% nejhorší !!!!! První i druhý díl sice taky nebyli skvělý , ale byli rozhodně lepší než tento třetí díl. Od začátku nezajímavé a nudné.
Kliatba domu slnečníc (2007)
Horor ??? Tak to asi ne. Kristen Stewart je skvělá herečka , ale bohužel ani tento film moc nevylepšila. Když jsem na tento film poprvé viděl ukázky , tak jsem si říkal: Hm to snad pujde , snad to nebude blbost , ale bohužel když jsem celý film zhlédl tak jsem zistil že to blbost je. Dobře , pár scén tam bylo dobrých , ale v celku je film strašná blbost u který vás někdy něco zaujme. Nehorázně jsem se u tohohle filmu nudil. Čekal jsem co se bude dít , ale nic se nedělo , jen až na konci se ten chlap trochu zblázní , ale to mi přijde jako ta nejnudnější a nejtrapnější scéna. Pochopím když u několika českých filmů je hodnocení jen do 20 atd. ale asi nikdy nepochopím jak tahle nudná blbost může mít přes 50% ?????. Vím že každý má jiný vkus ve filmech , ale nechápu jakto že uživatelé tomuhle dají pět nebo čtyři hvězdičky. Ale budu je respektovat , protože každýmu se na filmu líbí něco. Ale bohužel mě se tento film nelíbyl. Z celého filmu se mi líbyl začátek a to je podle hodně málo. Ale odpad tomuhle nedám , ikdyž se mi to nelíbilo tak musim dát aspoň jednu hvězdičku , díky celkem dobrému začátku , a dost dobrému hereckému výkonu Kristen Stewart. Jinak bych tomuhle filmu asi dal odpad.