Recenzie (960)
We Are Still Here (2015)
Hlavní postavy mě nezaujali , ve filmu žádné lekačky a než film tak nějak začal tak i skončil **
Biggie: I Got a Story to Tell (2021)
Výborně natočený dokument o jednom z nejslavnějších raperu Notoriousi B.I.G. Pro mě srdcová záležitost. 100%
Posvätná hora (2015)
No žádný pořádný lekačky ve filmu nejsou , a v prvních 40 minutách nic moc zajímavého neuvidíte , ale je to pěkně natočené a na celý příběh se taky dobře koukalo. Zlatý průměr.
Raya a posledný drak (2021)
Příjemný animak , rozhodně doporučuji.
Appka (2019)
Ale jo ,mě to bavilo a aplikace prý taky existuje takze 👍
Nevyhrožuj (1996)
Černošské komedie mám moc rád , a u tohohle jsem se prostě bavil. 89%
Brloh (2017)
U celého filmu jsem se strašně nudil , hloupý humor který mi nepřišel vtipný... Do toho ještě pozorovat ten strašně hnusný netalentovany obličej Willa Ferrella , no prostě děs.
Králi bowlingu (1996)
Příjemná komedie u které jsem se pěkně uvolnil a zasmál.
Pach krve (2021)
Pach krve mám rád jen jedničku a dvojku , ostatní byli už o ničem a dost mě nudili... Ale tohle s Pach krve nemá nic společného ! ,jen název a max že se to nějakou dobu odehrává v lese. Dalo se na to koukat a konec překvapil. Jsem i rád že to nechtělo pokračovat na 6 dl
Amityville - Dům hrůzy (1983)
Strašidelné to sice není , ale herci i scény mě zaujali a tak nějak jsem i proplul do konce.