Recenzie (1 053)
Smrtící posedlost (2019)
Ako thriller to funguje paradne..hlavne vdaka dementnym postavam.. to bol urcite zamer
Candy Land (2022)
Vizeralo to slubne, ale bohuzial druhe X , sa nekona...
V dosahu bestie (1982)
Jedna hviezda za koniec-premenu... inak nuda.... keby to nebolo starsie ako the fly 1986, povedal by som ze je to jeho lacna napodobenina...
M3GAN (2022)
Velmi rad by som dal 4 hviezdy, pretoze taketo koniny ma bavia, no chybaju tam poriadne gore sceny a okrem krvaveho noza neuvidime nic...skoda.65%
Čung_E (2023)
Dalsi dokaz toho, ze netflix co film, to chujovina... po 45 min vypnute...
Play Dead (2022)
Podobnost ciste nahodna s "the price we pay " ? Podla mna nie.. podla mna ten isty namet dostali do ruk dvaja reziseri, no ani jeden z toho neurobil zabavny film.. uz len scéna s plynovou flasou do hlavy sa objavila v oboch filmoch.. je zaujimave tieto dva filmy pozerat po sebe... Je to ale zabavne pozerat? Ani nie... 40%
The Price We Pay (2022)
Dost nudna blbost kde na nejake gore pride az po hodine, a ani potom ma to nejak nebavilo.obohrata pesnicka s netvorenym chlapikom. Dopozeral som to len z principu.. reziser ma teda na konte ovela lepsie kusky..
There's Something Wrong with the Children (2023)
Vobec nie tak zle, ako tunajsie hodnotenie...
Box 21 (2020) (seriál)
Poslednu scenu na lodi, v poslednej epizode, si mohli odpustit, inak by to bolo ciste 4 * takto 3,5 , 70%
Vlčí lov (2022)
Sice su tam potoky krvy, ale mordy su nezaujimave a charaktery taktiez. po case to zacne aj nudit.