Posledné recenzie (1 045)
Šógun (2024) (seriál)
vydržal som 3 časti. a je to síce pekne natočené ale nenormálne nudné, rozťahané a ukecané ... vôbec ma to nezačalo baviť a tak s tým končím. a to som čakal kým vijdu všetky časti a tešil sa na to ako to pozriem naraz. zas jeden s prehybovaných seriálov ... 25%
Godzilla Minus One (2023)
godzilla stojí vo vode ako by ju mala po pás, pritom je tam hĺbka minimálne 1500 metrov ako nám bolo povedane :D Ešte aj keď je mŕtva stoji vo vode až potom sa začne ponárať. Cely film som si všímal, že nevie hýbať ocami chudiatko, a nemá žiadnu mimiku. Ti amatérski prehrávajúci neherci to je problém azda v každom japonskom filme, a neverím im ani šikmé oči. Príbeh je veľká nuda a 2 hodiny som stým filmom bojoval viac ako Japonci s godzillou... Oceňujem len dobré CGI, okrem godzilli samozrejme. Pri filme sa ma človek baviť-má ho baviť, nech už ide a akýkoľvek žáner.no toto bola nuda 25%
New Life (2023)
Amatérska sračka=strata času.