Recenzie (216)
Fér hra (2023)
Nedokoukáno...
Neboj sa, zlatko (2022)
Atmosféra OK, obsah ale zbytečně natahovaný a když už má dojít k rozuzlení, tak se dívák nic nedozví a vše skončí otevřené. Takto né, Olivia.
Bod obnovy (2023)
Až na děsně nevěrohodný mluvený projev většiny herců velice svěží vítr v českém prostredi.
Příšera ze starého Soulu (2023) (seriál)
Zajímavy nápad i zpracování, bohužel zbytečně roztahané.
Krvavě rudé nebe (2021)
Čím méně o filmu víte, tím lépe. Velice originální osvěžení daného tématu.
Fotři (2023)
Prvních 30 minut nekorektniho hunoru za 5*. Pak film popřel sám sebe a stál se úplně zbytečným. Dohromady průměr.
Dungeons & Dragons: Česť zlodejov (2023)
Škoda toho všudypřítomného komediálna. Zbytečně to shazuje příběh ve kterém už tak jde všechno moc snadno a na každý problém se okamžitě najde řešení. Zábava pro děti.
Prebudenie (2007)
Velice slabé 3*. S postupujícím časem to začne být celé průhledné a konec úplně nezajímavý.
One Piece (2023) (seriál)
Vydržel jsem asi půl prvního dílu. Asi se jedná o nějaký špatný vtip. Kamera hezká, ale nedá se na to dívat, takovou kravinu by ani Marvel nevymyslel.
Barbie (2023)
Konec zbytečně ukecaný a dehonestující Kena. Osobně bych to ukončil po návratu Barbie to Barbielandu :)