Posledné recenzie (360)
Labužníci v kobce - Dryáda / Kokatrice (2024) (epizóda)
Mám pocit, že tento nápad a seriál funguje pouze prvních pár dílů (než se vypořádají s drakem), ale pak se to opakuje stále dokola. Některé z postav jsou již hodně otravné (neustále se opakuje jejich pitomý chování) a nějak to ztratilo drive.
Cesta von (2022) (seriál)
Vždycky, když je někde Harold Perrineau, může člověk očekávat docela dobrou záhadu.
Vtierka Castle (2009) (seriál)
Prvních pět sérií je opravdu skvělých. Ne že by ty případy a zápletky byly tak originální, některé z nich jsou, ale je to moc dobře napsaný. Dialogy fungujou, vtipy dávají smysl, popkulturní a jiné narážky/vtípky jsou chytře vymyšlený. Poslední dvě série pak oproti tomu působí, že jsou tam tak nějak trochu na sílu. Jakási "hlavní" dějová linka je zbytečná, a naopak na kvalitě a zajímavosti ubírá, jelikož je to opakující se motiv. Celkově je to ale zábavná podivaná, která nemá čím urazit.