Recenzie (89)
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Otravný film plný klišé s pár dobrými pesničkami. Medzi 1 a 2, kvôli hypu zaokruhľujem nadol
Snowboarďáci (2004)
dvojica tých pakov funguje perfektne. Škoda, že sa vo filme vyskytuje Lucka Vonráčková, navyše s dredmi.
Buchty a klobásy (2016)
Bolo tam pár vtipných momentov (Meatloaf !) ale celkovo trochu hlúpy a zbytočný film. Nevidím dôvod pozrieť si to v budúcnosti druhýkrát.
Dedo je lotor (2016)
Bolo tam zopár dobrých gagov, ale celkové vyznenie filmu je dosť hlúpe. 2,5/5
Študentský zverinec (1978)
Chcel by som sa zúčastniť toga party
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Skvelo natočené a zahrané, no dej je trochu jednoduchší
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Mad Max alebo cesta tam a zase naspäť. Nemali by filmy mať aj nejaký dej?
Vincentov svet (2015)
nudný, zbytočný, skoro nepozerateľný film bez hereckých výkonov (jediný pozerateľný je Ari v podaní Pivena). Pozrite si radšej Swingers
Po svadbe (2006)
vykonštruovanosť scénaru bije do očí napriek dogmatickej forme v podstate som tomu príbehu vôbec neveril a to nie je dobre
Chlapčenstvo (2014)
prehypovaná nuda s otrasným hercom (keď došiel do puberty)