Recenzie (89)
Hriešne noci (1997)
Skvelý film a geniálna scéna s Číňankom a výbušninami
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Po opätovnom zhliadnutí musím dať ešte o jednu hviezdičku menej. Ten film sa jednoducho nedá brať vážne, všetko je v ňom nehorázne preexponované. Sústavná hudba mi liezla na nervy, Herci sú v každom zábere nasvietení tak dokonale, že nejde nepredstaviť si milión odraziek všade naokolo. Stupídne čierno biele videnie sveta a polofašistické keci. Z tej veľkobitky je nakoniec len fraška so surfujúcim elfom a armádou nesmrteľných, ktorá pripomína zelený dym a aj sa tak pohybuje. Neviem, či by som si spomenul na preceňovanejší film.
Rozhovor s nepriateľom (2007)
Film, z ktorého som pre jeho nepozerateľnosť bol nútený odísť v polovici, nemôžem hodnotiť inak ako odpad. Dialógy ako z kabinetu na katedre filozofie po 4. pohári vína, prestrihy na zašumené scény z nejakej púštnej vojny a pomedzi to detailné zábery nejakých nepodstatných detailov (v pamäti mi utkvel niekoľkosekundový záber na pracku opasku, zatiaľ čo jej majiteľ sa s niekým rozpráva...) Peklo.
Match Point - Hra osudu (2005)
Otrasní herci, priblblý scénar, zlý film
Kill Bill 2 (2004)
neviem, zdalo sa mi to byt este horsie ako jednotka
Ukradnuté bozky (1968)
Svieži, vtipný film s viacerými absurdnými scénami, kde sa toho moc nerieši, ale dobre sa na to pozerá.
Palindromy (2004)
Jeden z najhorších fimov aké som kedy videl...
Parfum: Príbeh vraha (2006)
scéna v závere na námestí pokazila celý film
Prázdniny (2006)
Skoro nepozerateľný film, pri niektorých scénach s Cameron Diaz som si musel doslovne zatvárať oči kvôli silnému pocitu zdielanej trápnosti. Hviezdička za vetvu s Kate Winslet, aj keď tá tiež za veľa nestála.