Recenzie (89)
Prebudím sa včera (2012)
Film, ktorý bol zrejme natočený ako demonštrácia otrasného product placementu (auto, žuvačky, pivo atď), trochu zachraňuje celkom zábavný Mádl.
Skrytý pôvab buržoázie (1972)
Mozno bol tento film objavny v case svojho vzniku, ale ja som ho videl az teraz a pripadal mi proste otravny. Najtrapnejsie scenaristicky zvrat - prebudenie sa zo sna - je tu pouzity asi patkrat, co hovori za vsetko.
Cigán (2011)
som prekvapený a smutný z ľudí tu, ktorí na film nadávaju a nakoniec vysvitne, že ho ani nevideli... najlepší slovenský film posledných rokov, napísal by som asi niečo ako Jordan
Smrtonosná pasca (1988)
najlepší akčný film
Scary Movie 3 (2003)
je tam dosť dobrých scén. Gag s kockami je na nezaplatenie
Twilight Saga: Zatmenie (2010)
Dosť veľká nuda, nekonečné rozhovory dokola o tom istom a zlé herecké výkony. Akcia celkom OK, ale je jej zúfalo málo.
Terminátor 3: Vzbura strojov (2003)
dá sa to pozerať
Tri farby: Biela (1994)
začiatok a koniec dobrý, tá podnikateľská časť ma nebavila
Súmrak (2008)
Prekvapivo pozerateľný film
Avatar (2009)
Vizuálne je to krásny film, ale zráža ho slaboduchý scénar.