Recenzie (21)
Za pět minut dvanáct (2023) (relácia)
Nezajímavé a dost nudné. Je jednodušší si na Seznamu přečíst novinky, než se koukat 80min na tohle. Navíc si nejsem jistý volbou moderátora.
Malá morská víla (2023)
Melissa McCarthy je v roli Urshuli, úžasná. Takovéhle pojetí zlé mořské čarodějnice se mi líbí. To je ale bohužel jediné pozitivum, v této Malé černé víle.
Pán prstenů: Prsteny moci - Stín minulosti (2022) (epizóda)
Až téměř k pláči, Elrond s krátkými vlasy a Galadriel v brnění a s mečem. Možná by to chtělo asi nejdříve otevřít knížku. Ale vzhledem k tomu, že tvůrci dávají prostor nějakým negr-elfům a negr-trpaslíkům...... nedá se divit že seriál takhle vypadá. Hořké zklamalí z traileru pokračuje už i v prvních dílech.
Love Island (2021) (relácia)
Pořad má spoustu mezer a chyb, ale ta hlavní je příšerně nudná propagace na TV stanici. Více než 14X vidíme ubohou upoutávku na projekt který je sám o sobě propadákem. Jediný bonus je že se zde ukazuje úroveň TV Novi, obsadit soutěžící který vypadají jak z katalogu je problém, ale zakončit to přidáním účastníka černé pleti......to je ohromný průser. Ale co se dá čekat, když Prima má Like house tak Nova udělá něco horšího.
Mandalorián (2019) (seriál)
Již od mala jsem fanda do Star Wars, takže Lucasovi Triologie jsem miloval a zklamání které přinesl Vzestup Skywalkera zakončení roku. Naštěstí tu i na tento rok by seriál Mandalorian, který mě zaujal od prvního dílu až po poslední a byl skvělý celou sérii. Takže od roku 2020 bu očekávat druhou sérii a budu doufat ve vřelý úspěch té první. Inu za mě palec na horu a vřelá chvála Jona Favreau, který předvedl talent nejenom v Marvelovkách
Aquaman (2018)
Snaha vytáhnout DC na horu je čím dál tím větší, ať už je to Wonder Woman, tak i Aquaman. Příběh v obou případech jednoduchý a klidný, žádné uspěchání a hlavně pomalu a lehce. No a obsazení skvělý Nicole Kidman, Willem Dafoe, Dolph Lundgren úžasná volba.
Justice League (2017)
No co dodat, vím sice že se režisér snažil ale DC jde hodně dolů. Například je sice pěkné že postava Wonder Woman (Gal Gadot) dostala ve filmu větší prostor ale přišlo mi to trochu zbytečné. I když je pravda že to je jedna z mála zajímavých postav od studia DC. Navíc věřím že nejsem jediný, když řeknu že v kině šel cítit spíše Marvel a jeho Avengers. Takže na závěr, trochu nestabilní a i uspěchaný děj. Bonus je že film nás aspoň navnadí na další řadu projektů, jako je třeba očekávaný Sebevražedný oddíl 2.
Hra o trůny - Drak a Vlk (2017) (epizóda)
Ač i přes očekávání kritiků, musím říct skvělé zakončení sedmé řady. Samozřejmě uznání režii, takhle si hrát s divákovým očekáváním by bylo nesmyslné, ale tady se to sakra vydařilo.
Malé lásky (2017) (relácia)
Jasně, jak jinak s takovouto hovadinou a blbostí, mohla přijít jen televize NOVA. Dost by mě zajímalo co bude příště, to budete cpát kamery i s celým štábem třeba i na pohřeb ?
Chart Show (2017) (relácia)
Vše co se objeví na Slovensku jde do Novy. Jen akorát nevkusnější a navíc s horším moderátorem. Navíc to že to na Slovensku běží, už od roku 2014 a mi Češi to uvádíme až teď je docela trapné. Takže je lepší se koukat na Markíze každou středu na původní a i vtipnější Chart Show, anebo se koukat každou sobotu na pouhou napodobeninu