Recenzie (172)
Hlasy (2020)
dobry horor hodnotim podla toho, ako casto mi beha po tele mraz.. a behal casto
Filosofové (2013)
Ak chceš postapokalypsu, pusť si Divide... s týmto slniečkárskym LGBT hippie odpadom nestrácaj čas.. Leda by si sa rád pozrel na Sophiu Lowe, to je milý pohľad, ale daj si to radšej bez zvuku
Šílení kanibalové (2016)
Film o tom, ze je lepsie byt kanibal ako kapitalista
Prvá očista (2018)
kto je liberalny a progresivny zmrdik, bude nadseny.. rabovanie, vrazdy a samozrejme za to mozu biele tvare a statocni cernosski drogovi mafiani zachranuju svet :) LOL ty vole LOL
Místnost sebevrahů. Hater (2020)
Clovek si musi vybrat, ci bude vlastne niekomu fandit.. a to bud psychopatovi v hlavnej ulohe alebo psychopatom zdruzenym okolo slnieckarskej homoklady :) rozhodne sa netreba nechat odradit pomalsim a rozvlacnejsim uvodom, ma to ucel :)
Green Book (2018)
Black Lives Matter šaráda... navyše odhaľujúca rasistický svet našich milovaných USA v dobe, keď sa u nás inej farbe pleti podstrojovalo ako sa len mohlo :) príbeh srdcervúci samozrejme, herecké výkony priemer...
Pomaľované vtáča (2019)
Idi i smotri.. hodne inak podane... ale surove.. ked dam prec prvoplanovost toho, ze hlavny hrdina musel byt Zid (a to zbiera Oskary ze jo) a ze toto sa dialo detom ako takym, ked prehliadnem az neskutocnu smolu hlavnej postavy, az neuveritelnu, tak za 5*****
Midsommar (2019)
zvedavost ma hnala napriek svinsky pomalemu deju az do konca a nebanujem... Sekta jak bitch
Príbeh služobníčky (2017) (seriál)
tematicky super, nieco poucne pre slnieckarov... ale v polovici druhej serie som to prestal poberat a to kvoli absolutnej averzii k hlavnej hrdinke... uz som sa nedokazal dalej na nu divat a to spolu s dalsim dovodom ktorym je zdlhavost scen ma primalo k myslienke, ze to nema cenu dopozerat..
Mory Vratislavi (2018)
ze tam neni ani jedna sympaticka postava alebo nieco, z coho by trcal naznak sexuality, krasy ci superhrdinstva mi nevadilo... mam rad Wroclaw :-D