Recenzie (3 851)
Out of Darkness (2022)
Po 5 minutách jsem se proklikal do 30. minuty a pak jsem to vypnul. Jen nuda, žvanění a parta nounejmů. ⬇️ 2%
Temné okná (2023)
Inu, prvních 50 minut se tam neděje nic. Doslova nic. Nounejmi jsou na chatě, nic nedělají a nic se neděje. Nuda jako svině. Po 50. minutě to vypadá, že se je konečně kdosi snaží zamordovat. Ale i to je dost o ničem. K nějaké drobné akci dojde až v posledních 10 minutách a z toho 5 jsou titulky :). ⬇️ 5%
DarkGame (2024)
Primitivní a prázdný film s debilním scénářem. Navíc tam hrají samí neumětelové, takže nečekejte ani náznak nějaké atmosféry. Je to jen k smíchu a zároveň pláči stejně jako plně očekávatelný trapný konec. ⬇️ 4%
Cold Meat (2023)
Zkraje, po velmi vlažném začátku, to i vypadalo chvilku zajímavě. Ale to byly jen minuty. Hned v zápětí to sklouzlo do klasického laciného amatérského odpadu, tentokrát o dvou osobách, co jsou v autě a žvaní o blbostech. Nedívatelné. ⬇️ 2%
Fúrie Paříže (2024) (seriál)
⬇️ 0%
Black Work (2015) (seriál)
Dlouhé a nezajímavé rodinné drama o ošklivé a nevěrné manželce, na pozadí s příběhem o smrti jejího manžela, který byl policistou v utajení, a ona se podílí na vyšetřování. ⬇️ 7%
The Irrational (2023) (seriál)
První série je taková málo zajímavá a zdlouhavá variace na seriál typu Mentalista. Nejvíce to zabíjí casting a přemíra zbytečného žvanění. On ten hlavní hrdina celkem ujde, ale ty dvě dámy kolem něj, exka a sestra, to už je horší. Zejména ta osoba s růžovým tenisákem na hlavě, to už se nedá. A toho prostoru, který s nimi zbůhdarma prokecá, toho je strašně moc. S neustálým přetáčením vaty, keců, tenisáku a spol. toho děje zbývá snad tak čtvrtina stopáže a ani ten není kdovíco. ↘️ 15%
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
První díl mě trochu zaujal. To jsem ještě netušil, že v celých 4 následujících dílech bude upozaděno veškeré jiné vyšetřování a stopáž bude tvořena čímsi, co jsem si interně pojmenoval "dialog s debilem". Dialog s debilem mě přestal zajímat tak po minutě a po 2 minutách mě už začal silně iritovat. Když jsem všechny dialogy s debilem popřeskakoval a taky jsem popřeskakoval takové to domácí a pracovní žvanění o zbytečnostech, zbylo mi v každém díle asi tak 10 minut nějakého dívatelného obsahu. Být to celé jeden 90minutový celovečerák, ve kterém by dialogy s debilem zabraly maximálně tak 2 minuty a ořezalo by se to zbytečné žvanění kolem, tak by to jako retro detektivka šlo. V tomhle vyvatěném rozsahu to ale za sebe vidím jen velmi těsně nad hranicí odpadu. ↘️ 15%
The Seeding (2023)
Zkraje zaujme, ale tak od 10. do poslední minuty se tam už nic zajímavého neděje. Jen 2 lidi v táhlém komorním dílku o ničem. Tak 30% stopáže zaberou krajinky, tak 60% je brutální nuda, zbytek poskytne nějaký ten základní děj a ukončení. S palcem neustále na ovladači jsem se doklikal do konce. No mizerie. ↘️ 14%
Land of Bad (2024)
Nezvyklý vojenský film. Není to tak debilní jako to obvykle bývá. Není to sice super, ani skvělé, ale dobré ano. Takové aspoň z části uvěřitelné, taktické, přiměřeně civilní. Protože amíci jsou boží, tak je tam pár volovin, ale jinak po delší době dobrý film tohoto typu. ➡️ 54%