Recenzie (3 851)
Noční závod (2019) (seriál)
Sledování jsem vzdal po první autohoničce v prvním dílu. Pokud tohle někdo vypustí ven, nemusím o toho být.
Kosmonaut z Čech (2024)
Sandler jako letí kamsi do vesmíru, dlouho, a už mu z toho hrabe. Na zemi má ženu, ta dělá prd, ale taky jí hrabe. Skoro 2 hodiny můžeme sledovat v detailu Sandlera, pod všemi možnými úhly, jak teda kamsi letí a vykládá si při tom nějaké hovadiny se svým přeludem. Jeho přeludem je naprosto trapácký kreslený pavouk. Ke konci už jsou s trapáckým pavoukem takoví kámoši, že jsem čekal, že budou mít sex. Ale ani to se mi nesplnilo. To by bylo za 1 hvězdu určitě. Na a pak to skončí tak nějak doztracena. Chujovina jak mraky, nuda jak sviňa, 98% stopáže dobrá jen na přetočení. ⬇️ 3%
Red Right Hand (2024)
Film kategorie D se vším tak, jak to u podobné kvality bývá. ⬇️ 7%
Sleep (2023)
Pokud se chcete unudit k smrti, tak doporučuju. ⬇️ 0%
Argylle: Tajný agent (2024)
Trapná šaškárna v hlavní roli s nějakou obézní paní a zeleným plátnem. Rozsah bohapustého tlachání byl neuvěřitelný, otravné bitky připomínající čínské videoklipy jsem znechuceně přeskakoval a závěrečné finále pak bylo ještě řádově debilnější, než jsem čekal. Asi to stálo nějaké peníze, tak to neposílám do odpadu, ale opravdu jen velmi těsně. ⬇️ 12%
Žena v stene (2023) (seriál)
Nezvládl jsem ani první díl. Onewomen show s nějakou polojeblou paní, všude samý ježíškář, nuda jako prase, samá vata, ... To ne, díky. ⬇️ 2%
Cult Killer (2024)
Velmi nezdařilá záležitost. Banderas si to odseděl a odmluvil po vzoru wyliže z jeho postproduktivního období. Pak tam hrály dvě paní. Jedna čtyřicítka, co si hrála na třicítku, a jedna třicítka, co si hrála na dvacítku. Herecké nadání neměly, ale ta starší měla aspoň kozy. Scénář zcela debilní a okupující zbytečným tlacháním většinu stopáže za doprovodu mizerné hudby. Vše ostatní též pod hranicí odpadu. Jediný slušný výkon podala Fouéré. Ta byla fajn, tak můžu dát aspoň nějaká ta procenta. ⬇️ 8%
Medellín (2023)
Tři protivní tupouni se skoro celou dobu hádají nebo žvaní o hovadinách. ⬇️ 4%
Double Blind (2023)
Námět, začátek a konec budiž. Ale s tou hodinou mezi začátkem a koncem si tvůrci neporadili dobře. Museli to něčím vyplnit, nebylo čím, tak tam účastníci jen chodí, čumí a žvaní, je to veliká nezajímavá nuda. Celkově slabé, 3/4 stopáže k přetočení. ↘️ 26%
Intruders (2014) (seriál)
Nedívatelný bordel. Jeden a půl dílu bohatě stačilo. ⬇️ 3%