Recenzie (2 777)
Hotel Fawlty Towers (1975) (seriál)
Nejlepší okamžiky se vyrovnají tomu nejlepšímu od Pythonů. Geniální záležitost.
Matrix Revolutions (2003)
Jednoznačně nejslabší díl, ale oceňuji tu temnotu. Každopádně stejně jako Reloaded jsem Revolution neviděl 8 let a jsem relativně potěšen. Lepší než kdysi v kině. 70%
Matrix Reloaded (2003)
Neviděl jsem to od premiéry v kinech a musím říct, že v době Tronů je to vlastně hodně nadprůměrný film - byť scény Neo vs. Smithové, případně žvanění Architekta mě pořád neberou. 80%
Matrix (1999)
Pořád se na to dívat dá. Zejména na BD. Jen ta samoúčelná akce už trochu nudí. 90%
Hrôzostrašný Dr. Phibes (1971)
Bizarní, ale naprosto fungující. A občas jakoby předobraz série Saw!
Třaslavec (1959)
Překvapivě hravá, zábavná a funkční béčková blbina. Castle i Price palec nahoru!
Dragonwyck (1946)
Gene Tierney je krásná jako obrázek, ale herecky má navrch naprosto jasně Vincent Price. Parádní zástupce gotického hororu.
Smrtonosná jazda (2011)
Kdyby to bylo líp natočené, tak jsem nadšený. Film pro mě.
Kuky se vrací (2010)
Někdo měl Honzovi napsat scénář. A co ten konec s bezďákem Kaiserem???
Pohřeb v Berlíně (1966)
Není to natočeno tak cool jako Případ Ipcress, není to zdaleka tak syrové a v komplikované zápletce jsem se místy ztrácel, ale pořád zbývá hodně dobrý agentovský thriller s božím Michaelem Cainem.