Recenzie (2 777)
Dokonalé dni (2023)
Zenové dny. Wenders zpátky na vrcholu.
Zatracená krvavá láska (2024)
She-Hulk, jakou si zasloužíme. Víc než solidní neo-noirová pecka.
Reality (2023)
Když se Sydney neprsí (nic proti tomu), vynikne líp skutečnost, že je docela dobrá herečka. Na malé ploše hodně tenze.
Opičí človek (2024)
Lehké zklamání. Málo (skvělé) akce na úkor průhledného příběhu, byť oživeného exotickým prostředím. 70%
Zlé časy v El Royale (2018)
Tarantino wannabe, kterému chybí řízné dialogy a úderné pointy, které by ospravedlnily předlouhou stopáž. Pěkná kamera a skvělý soundtrack (Twelve Thirty od The Mamas and the Papas sjíždím pořád dokola od včerejška). Dakota a hlavně Chris jsou hodně marní.
Absolvent (1967)
Nadčasová dokonalost s geniálním soundtrackem.
Phenomena (1985)
Phenomena na plátně Aera v rámci Otrlce byla ohromná pecka. Krásnej obraz, přepálenej zvuk a mistr atmosféry a vizuálu (a zároveň tak trochu diletant ve všem ostatním) Argento na vrcholu. Co víc si přát? Solidní šílenství za 90%
Xanadu (1980)
Kýč jako bič, ale zjevně dobře se bavící Gene Kelly (na kolečkových bruslích), chytlavé fláky od ELO (včetně nesmrtelné titulní hitovky) a celková mimoňskost projektu to povyšují na velice výživné guilty pleasure.
Inseminátor (1987)
Díky projekci na Otrlci s živým dabingem za tři.
Piknik na Hanging Rock (1975)
Naprosto jedinečná magicky poetická záležitost, které jsem se léta nevím proč vyhýbal. Musím dohnat další weirovské resty.