Recenzie (2 779)
Dům voskových figurín (1953)
Parádní atmosféra a skvělý Price. Škoda, že není k vidění 3D verze.
Dostaň ho tam! (2010)
50% Super námět, nepříliš vtipné provedení. Kopačky byly O HODNĚ lepší.
Policajt v Beverly Hills (1984)
Pro osmdesátky mám slabost, ale tohle je po letech už fakt dost vyčpělá záležitost. Nejvíc se mi líbilo asi Murphyho neustálé fuckování. A správně cheesy muzika.
Cobra (1986)
Marion Cobretti je vlastně až comicsová postava, jejímiž charakteristickými znaky jsou obří zrcadlovky (s kterými nejspíš chodí i spát), párátko (nebo co to je) v koutku úst (že by Stallone viděl Chow Yun-Fata?), pistole s vyobrazenou kobrou, boty na podpatku, velmi pochybný vztah k zákonům, extrémně namachrované ego a trochu křečovitá snaha o hlášky za každou cenu. Je samozřejmě jasné, že i kdyby ona sekta (jejíž členové každou chvíli cinkají dramaticky sekerami o sebe) měla tisícihlavou členskou základnu, neměla by šanci. Ale na druhou stranu to aspoň zkusili. Cobra jsou zakonzervovaná osmdesátá léta - z toho si musí hodnocení vyvodit každý sám. 70%
Sladká vůně úspěchu (1957)
Tony Curtis jako jedna z největších sviní filmové historie, press agent Sidney Falco. Už dlouho se mi z nikoho takhle nezvedal žaludek. Lancaster jako jeho psychopatický loutkař-sloupkař J.J. Hunsecker taky neměl chybu.
Vtedy v Amerike (1984)
Skoro čtyřhodinový filmařský ráj. Ani minuta nazbyt. Nutno vidět na Blu-rayi.
Megamozog (2010)
Bavil jsem se teda víc než u Já, padouch.
Na vlásku (2010)
K dokonalosti chybí výraznější písničky. I tak skvělá zábava.
Všemocný (2011)
Ano, je to jen "lehká" zábava. Ale energická a filmařsky nápaditá.
Láska z Telerána (2010)
70% Není to kdovíjak vtipné, ale pohody má Hezké vstávání na rozdávání. A Harrison Ford je boží.