Recenzie (3 791)
V Wars - Zasažení (2019) (epizóda)
Z ničoho nič. Homo vampyrus.
Dark - Tajemství (2017) (epizóda)
Zatiaľ ma temnota nepohltila.
27 šiat (2008)
Mal som pocit, že to hlavnej dvojici moc neiskrí.
Sahara (2005)
Na toto dobrodružstvo by som sa s Matthewom asi nevydal.
Tvrďas Taylor (2008)
Tak takéto niečo ani Owen nezvládol potiahnuť.
Cesta okolo sveta za 80 dní (2004)
Klasicky charizmatický Jackie Chan, tentokrát s parťákom na ceste okolo sveta.
Strážcovia hrobky (2018)
Veľmi hlúpe. Neodporúćam arachnofobikom.
Nevesta na zabitie (2019)
Malo to náznaky dobrého filmu v rôznych žánroch, ale nakoniec je to len strašná sprostosť.
Modré diamanty (2018)
Keanu si tento film určite užil oveľa viac ako ja.
Gentleman s revolverom (2018)
Mňa tento džentlmen neočaril.