Obľúbené seriály (9)
Bakugan (2007)
jeto super aked pohlito aj lepsie urobit ale Drago bol dobre nakresleni aj Ingram
Beyblade Metal Fusion (2009)
je to super rospravka leže Pekas je vskutočnosti slabi a Leon je silnejsi nez Pekas
Špiónky (2001)
maju dobru vibavu ale Jery tam len sedi ohovorimim visledky z laboratorium ale sam neni as tak chitrá
Futurama (1999)
Star Wars: Klonové války (2008)
Gormiti (2008)
Panelák (2008)
Moje chůva upírka (2011)
evekti su dubre jeto dobre Tibor Takács , Paul Fox to trafil ale nejake časti boli zle podla mňa