Recenzie (13)
Chappie (2015)
takže tenhle film bil akční ale bii tam chvilky kdi sem se nudil proto dávam 3hviezdy odporučam pro ty ktorich bavia filmi o robotoch
Turbo (2013)
efekti su dobre rozhodne doporucam vidiet pribeh moho bit lepsi pre tich čo maju radi richlosť a pretekarov je sranda no posudite aj vi
Krúdovci (2013)
bribech bol celkom dobri ale jejich mena su dost vimiselne atie zvieratasu tiez vimiselne
Rio (2011)
dobre rozlišenie podlamňa ale nebolo to tak dobre zli pribeh tobol podlamňa ato že ten papagaj je tag dlho z ňou a malbi utiecsť ale podla pribeu sa tam mal dob
Moje chůva upírka (2011) (seriál)
evekti su dubre jeto dobre Tibor Takács , Paul Fox to trafil ale nejake časti boli zle podla mňa
Simpsonovci vo filme (2007)
vtipimali dobre ale David Silverman vie lepšie dufam že urobi lepši
Oggy a šváby (2013)
jeto dobre ale Ogy a tie švabi sa neda zničit
Špiónky (2001) (seriál)
maju dobru vibavu ale Jery tam len sedi ohovorimim visledky z laboratorium ale sam neni as tak chitrá
Beyblade Metal Fusion (2009) (seriál)
je to super rospravka leže Pekas je vskutočnosti slabi a Leon je silnejsi nez Pekas
Bakugan (2007) (seriál)
jeto super aked pohlito aj lepsie urobit ale Drago bol dobre nakresleni aj Ingram