Recenzie (166)
Mama, ožeň ma! (2011) (relácia)
Veľmi veľky ODPAD!!!
Myšiak Stuart Little (1999)
Myšiak Stuart Little bola najlepšia komédia...U mňa 66% Odporúčam Vám!!!
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Veľmi napínavý a zaujímavý film.U mňa 85%
Smotánka (1996) (relácia)
Nedávajte to do televízie.Nemám rád smotánku!!! Totálny odpad!!! 0%
Legenda o sovích strážcoch (2010)
Veľmi krásna rozprávka,vydarila sa!!! Odporúčam 75%
Kúzelná opatrovateľka (2005)
Strašne zaujímavá komédia už dlho som sa nepopučil od smiechu.Keby bola aj dvojka tejto komédie. Odporúčam... 74%
Fontána pre Zuzanu 2 (1993)
Fontána pre Zuzanu 1,2,3 je odpad!!!
Anna Kareninová (2012)
Chcel som vidieť tento film, mám rád viacerých angažovaných hercov, ale bohužiaľ som to nedopozeral. Spojenie filmu s divadelnými scénami nemám rád.
Výmena (2008)
Len za Angelinu, inak tri hviezdicky.
Ralph Rozbi-to (2012)
Super rozprávka.Ralf nemal chybu bol taký podarený.Bol by som nadšený keby že bola aj 2dvojka tejto rozprávky... Odporúčam všetkým...