Recenzie (413)
Divoký západ (1999)
Já se bavil:) Humorné scénky a tažný Will Smith dodávají energii jinak této totální blbosti:)
Star Wars: The Clone Wars (2008)
Pro malé děti. Hlavní náplní je synáček Jabby, a to hovoří za vše. Ale docela pěkné bitvy a občas pár povedených vitpů. Ovšem co mi nejvíc vadilo, byla hudba.. proboha CO TO BYLO??
Mimic (1997)
No, vyskytuje se zde talent režiséra, který ho naplno rozvinul v následujích filmech. Myslím ho. že ho napůl utopil v téhle průměrné slátanině. Ovšem někdy ta atmosféra v podzemí byla "hustá".
Skrytá identita (2006)
Výborný film. Výborné herecké výkony a ještě snad lepší scénář. Zážitek!
Terminator Salvation (2009)
Kdepak, Terminator byl na o návratu do minulosti z budoucnosti, o Arnoldovi a o skvělém velmi známém hudebním motivu. Tady to vše postrádám. Ano, soudný den již začal a je válka se stroji. Ale děj je jedno převeliké klišé, až je je mi z toho do breku. Detailní záběry na obličeje? OMG:((( Proč? Taky velmi roztřepaná kamera při akčních scénách, jinde to mám rád, ale tady? Z toho mě bolela hlava. A plno logických chyb:( Ani pětisekundový Arnold to nezachrání. Ale alepsoň mě překvapil Sam Worthington.
Obsluhoval som anglického kráľa (2006)
Docela rozporuplný film od Menzela. Ale určitě se shodnu na tom, že mu chybí veškeré emoce a zůstala pouze chladná kostra a bohužel se to objevuje na mém hodnocení.
Na samotě u lesa (1976)
Snad vrchol starých dobrých českých komedií. Miljutu tento humor, který se ve filmu objevuje. "Děti, rychle sem!!! :)))
RocknRolla (2008)
Příjemná oddychová dvouhodinovka:) Nejvíc mě překvapil Gerard Butler, kterou roli zahrál naprosto famózně. Doufám, že bude dostávat víc takových příležitostí. A samozřejmě Karel Roden, jako vždy : Výborně Kájo:)
Úkryt (2002)
Souhlasím že, je to na Finchera slabý, ale jinak v tomto žánru nadprůměrené. Úvodní titulky jsou geniální (v jednoduchosti je síla), jen ten konec mě zklamal.
Čas lásky a naděje (1976)
Vznik komunismu? To ne...