Recenzie (344)
Z pekla šťastie 2 (2001)
pachatel se vrací na místo činu?!!?
Z pekla šťastie (1999)
Troška+Kuklová+trapně podivná mluva=katastrofa
Sedmero krkavců (1993) (TV film)
když jsem to viděla poprvé nemohla jsem spát jak sem se bála...ale byla jsem fakt malá:)
Sněženky a machři (1982)
dřepkins!
Princ a Večernica (1978)
Libuška je prostě princezna...a je od nás!!!
Ako básnici nestrácajú nádej (2004)
slabota...i když nejsem fanda "básníků" tak pořád jsem to ještě brala ale michaela badinková můj vztah zakopala...
Hříchy pro pátera Knoxe (1992) (seriál)
tak tohle jsem zbožňovala
Nemocnica na okraji mesta (1977) (seriál)
česká chicago hope s velikány jako je kopecky,abrhám, janžurová...tichá Ina, Blažej...doktor Cvach a samozřejmě primář Sova
Bol raz jeden život (1987) (seriál)
konečně vím jak vypadají ty červený krvinky, bacily a nervové buňky...kam se hrabe biologie
Danielle Steelová: Raz za život (1994) (TV film)
jo je to slaďárna...ale my holky to občas potřebujeme