Recenzie (176)
James Bond: Skyfall (2012)
Nová řada bondovek s Craigem má jednu zatracenou výhodu, kterou je autentičkost srovnatelná s reálnám světem, jíž paralelicky prostupuje konání Daniela Craiga, kterému třebas i holé ruce stačí k vykonání práce bez jakékoliv moderní technologie. Navíc sinusoida jde vzhůru a vracíme se ke tradičnímu modelu dvojice "nejmocnějších" - hrdina a padouch, které zde krásně vyděluje jak charisma (Bardem u mě po "Tahle země není pro starý" vystoupal do samých výšin padouchů všech dob, jeho vnoření se do role je znát od prvních slov ve výtahu... :o) :o) klobouk dole a palec hore :o) ), tak oblečení. A tento film navíc zřetelně ukazuje Bondovu zkoušku všeho, co umí a může použít, jelikož zde Bond použije jak moderní technologie, tak s postupem filmu i postupně přechází na "staré způsoby" - brokovnice, završujíc svůj úspěch jedním přesným hodem nože do zad protivníka. navíc doba jde dpoředu, tak se i obvyklý stereotyp Bondova "zbrojíře" - Quartermastera mění a v závěru je jasné, že se potvrdilo pravidlo "staré nahrazuje nové" v podobě smrti staré M a nahrazení Garethem Mallorym, jehož počáteční písmeno přijmení tentokráte utvrzuje latinské rčení "Nomen et omen". Howgh.
Kalendárium (1993) (relácia)
Jedno ze tří hlavních zpestření nedělního dopoledne s notnou dávkou vědomostí a různých zajímavostí ze světa i z domova; kde onu trojici doplňují (již několik let a pořád úspěšně) Toulavá kamera a Objektiv.
Kancelář Blaník (2014) (seriál)
TÓÓÓNDA BLÁÁÁÁNÍK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kojak (1973) (seriál)
Vepřový vývar z Columba, jehož protagonista svým zjevem a dabingem M. Moravce připomíná spíše mladou, krapet ještě roztěkanou(holá hlava+lízátko) verzi Jiřího Paroubka. Ale jinak spádovost děje stejná, jako u Columba. A proč vepřový? Sice to není hovězí, ale je též dobrý ;o)
Sluha dvou pánů (2000) (divadelný záznam)
Goldoniho a Donutilova komediální klasika... "To není pudlik, to je ratlik..."
James Bond: Spectre (2015)
Říkejte si co chcete, ale tenhle Bond především s notnou dávkou nadsázky a vtipu, možná i v kostře příběhu trochu předčí i dosavadní trilogii. A to se nejdená o akci, ale příběh, který je pro sérii 007 Daniel Craig závěrečný, tudíž i s nápadem rozbo- a doboření mafiánského ledovce se tenhle film více než podařil. Bavil jsem se a moc. 80%
Gangster KA (2015)
Úvod temného hovada Kraviece nemohl dopadnout nic než skvěle... Režisér Pachl mě dostal již Cirkusem Bukowsky, tady mě ale snad až sundal... a navíc ta hudba... Mňam a mlask.... A pro všechny, které štve víc vypravěčů a nevadí jim víc vypravěčů ve filmu Casino, si své názory, jakkoliv je uznávám, vetkněte prosím za klobouk... Tady to funguje víc než dost... Za 100 % a hotovo...
Mariachi (1992)
Debut jaksepatří od Rodrigueze, který úspěšně graduje v Desperadovi. Tak asi.
8 MM (1999)
Sedm má bratříčka, akorát má "jen" 8mm... Téměř bych po třetím shlédnutí chtěl říci, že AKW zde mistrně rozepsal psychologii práce, jednání a každodenní činnosti detektiva Millse z filmu Sedm a zde jej nechal gradovat až do samotného závěru. Navíc film nevykazoval zádné známky sklesnutí do nudné a nezáživné polohy, byl čím dál víc depresivnější a já celkem pěkně o pár kilo méně díky pocení lehčí...
Smiem prosiť? (2004)
Líbilo se a moc.