Recenzie (932)
Léto 84 (2018)
Teenagerský thriller jak z 80.let..ok.
Lighthouse Keeper (2016)
Doufám, že se příští rok povede dobrá verze pěkné povídky E.A.P., Robert E. (The Witch) by měl režírovat, tak snad..
Pátranie (2018)
Přihlouplý film, který se tváří originálně, ale vlastně kopíruje jiné zdařilejší filmy v podobném duchu (naposledy výborný Profil). Těšíte se na inteligentní thriller a dostanete snůšku nesmyslných scén.
Ittefaq (2017)
Lehce naivní, ale zábavná indická krimi s dobrým koncem.
Kapitán (2017)
Překvapivě povedené..zfilmován údajně pravdivého příběhu z 2.sv.války..
Paterno (2018) (TV film)
Zdlouhavé, nepřesvědčivé a nudné.
Eichmann: Strojca konečného riešenia (2018)
Nadprůměrné drama...stojí za shlédnutí, i když neodpovídá historické skutečnosti.
Cukrár (2017)
Citlivě natočené..i když trochu nepravděpodobné love story nabízí i zajímavý pohled na židovskou komunitu. Hezký soundtrack.
Equalizer 2 (2018)
Zdařilejší pokračování...a nevadí pomalejší tempo, škoda závěrečných 20 minut, které nabízí omšelé cliché.
El aviso (2018)
Logika a vysvětlení trochu pokulhává...ale jako volba ne večer nezklame.