Recenzie (932)
Čarodejnica (2015)
Atmosféru toto drama spíše než horror má, včetně pečlivě zakomponované starobritské angličtiny vycházející z autentických zápisků....bohužel tempo příběhu je dosti nevyrovnané, zejména v druhé polovině, a nemůžu se zbavit dojmu, že přeci jenom samotná čarodějnice měla hrát větší úlohu. A ten konec mohl být lepší.
Hector (2015)
Milý a laskavý pohled na bezdomovce....a uvěřitelná story o tom, že mezi homeless se může dostat každý, pokud mu osud nepřeje. O třídu výš zvedá film výkon Petera M., který má jako ikona Glasgowa pivo všude zdarma, jak nám před projekcí sdělil režisér.
Skrytá válka (2015)
Zdařilý pohled mezi jednu ze stovek teroristických buněk v Evropě, vraždících ve jménu Alláha...až na ten happyend to bylo překvapivě dobře natočené francouzské drama o tom, co nás v Evropě ještě za velkého přispění paní Merkelové bohužel čeká.
James White (2015)
Nic proti psychologickým dramatům...naopak, mám je rád, ale tohle nebylo nic extra, dost upovídané a statické, až mě přemohl v kině 20 min mikrospánek, a přesto jsem o nic nepřišel...takový lehčí nadprůměr.
Mláďa (2014)
Ok horror...který se drží různých klišé, ale dá se vydržet.
Parkoviště (2014)
Překvapení z Maďarska...důmyslně vystavená psychologická hra dvou mužů.
Deadpool (2016)
Pro mě hloupé a nevtipné.
The Effects of Blunt Force Trauma (2015)
Celkem netradiční zajímavý námět...se bohužel utápí místy ve zbytečných dialozích a unylé love story s nepřesvědčivými herci. Ale dá se na to dívat.
Spomeň si (2015)
Vynikající drama...o pomstě za holocaust, která se sice trochu odvíjí jak chce scénář, ale to nic nemění na poutavosti, dobré režii, přesvědčivém Christopherovi P. (doufám, že demenci jen hrál) a se skvělým závěrečným zvratem.
Bohovia Egypta (2016)
Průměrná pohádka...která s pravým Egyptem nemá nic společného, přesto řemeslně na úrovni až na překvapivě místy kulhající triky pobaví, zejména v první polovině.