Recenzie (932)
The Green Inferno (2013)
Průměr...který moc nebaví ani nenudí, ale čas strávíte i s horšími filmy. navíc Eli R. rozhodně není tak špatný režisér (např. Knock Knock), jak se uvádí.
90 minút v nebi (2015)
Ztráta času...a propaganda na způsob svědků Jehovových. Začátek ujde, ale pak to fakt je problém dokoukat, protože se dvě hodiny téměř nic neděje a samotný výpověď Dona je hodně schematická.
Malý princ (2015)
Geniální knížku...kombinující dvě animační techniky s krásnými loutkami a postavičkami kazí zkrácení už tak tenké knihy, která měl být zfilmována celá a posledních 30 minut, směřující k nesmyslně jiné fantazii než a la Exupery a pokusu o akční konec.
Suburra (2015)
Po dlouhé době výborné italské drama...kde se stýkají mafie, politici a samozřejmě církev. Dvě hodiny to šlape, až ten konec je hodně naivní. Ale rozhodně stojí za vidění.
Diablo (2015)
Průměrný western...který začíná zajímavě, ale postupně se utápí v snaze o psychologizaci postav. Mladý E. je fakt mladá kopie Clinta.
45 rokov (2015)
Britské drama...které nabízí v anotaci více než dostanete, děj je dosti řídký, nakonec se tam stane hodně málo, v podstatě jedna zásadní věc z minulosti, ale vše zachraňuje Charlotte R., zejména konec je dosti useknutý. S přimhouřením očí 70%.
Carol (2015)
Slabota...na to jaké má hodnocení na rottent., to byla jedna velká nuda. Škoda, Cate B. mám hodně rád, ale kde scénář nic nenabízí, není co hrát.
Brooklyn (2015)
Hodně zdařilé romantické drama...o emigraci, víře a lásce. Realistické a dobře zahrané.
Cold Deck (2015)
Čekal jsem drama z prostředí hráčů pokeru...a dočkal jsem se unylé poloamatérské kriminálky, kde karty zabírají asi 10 minut.
Creed (2015)
A další box...asi to Hollywoodu pořád vynáší, ale moc zábavné už to není.